Minden szervezet, legyen az állami intézmény vagy magánvállalat, arra törekszik, hogy jó hírnevet szerezzen és pozitív benyomást keltsen a látogatók és az üzleti partnerek körében. Ezt szinte lehetetlen egy átfogóan kialakított iroda és változatos írószer készlet nélkül megtenni, mivel ezek alapján alakul ki a vélemény a társaságról és annak vezetéséről.
Az alkalmazottak jól működő munkájához úgy kell megválasztani az írószerek választékát, hogy bárki szemében, aki ellátogat a szervezetbe, azt a benyomást kelthesse, hogy ott minden úgy működik, mint óramű. De vajon melyek azok az apróságok, amelyek az alkalmazottak hatékony munkájához szükségesek?
A dokumentumok megbízható rögzítését és tárolását az irattartók garantálják. A lapok előkészítéséhez és egyenletes behelyezéséhez lyukasztó szükséges. A szakaszok elejének megjelöléséhez válassza ki a szükséges oldalakat és használjon szövegkiemelőt! A korrektor, mint nélkülözhetetlen írószer, akkor lesz hasznos, ha el kell rejtenie egy hibát vagy véletlen foltot.