TV csatornák és műsorgyártók

Reklámajándékok

Egy marketingszakembernek jól meg kell gondolnia, hogy milyen eszközökkel növelje a vállalat profitját. Ma már számtalan lehetőség közül lehet választani a cél elérése érdekében. A reklámajándékok direkt és indirekt formában rendelhetők meg.

Az előbbi azt jelenti, hogy magára a vállalat által gyártott vagy forgalmazott termékekre kerül rá az embléma. Az utóbbinál pedig az ügyfél választ a kínálatból egy olyan eszközt, ami akár teljesen független is lehet a cég tevékenységétől.

Így fordulhat elő, hogy például egy fuvarozással foglalkozó társaság megrendelői tollat, bögrét, mappát vagy éppen pólót kapnak reklámajándékok gyanánt. A megfelelő tárgy kiválasztásánál sokat számít a célcsoport milyensége, ezért a marketinges szakembernek ezt is figyelembe kell vennie.

Fontos tényező még az átadni kívánt üzenet, illetve a kampány típusa. Az a legelőnyösebb, ha a tárgyak elosztogatása egy rendezvény keretén belül történik meg. Így nagyobb az esély arra, hogy a vállalat emblémáját viselő reklámajándékok a megfelelő embereknél landolnak.