Egy webáruház üzemeltetője kiemelt figyelemmel kell kövesse a meghiúsult vásárlásokat, kinyomozza a visszafordulások okát. Ez adódhat a termékhez való eljutás nehézségéből, de a nem megfelelő fizetési folyamat is okozhat lemorzsolódásokat.
Az expo kiállítói között lesznek olyan vállalkozások, akik hatékony elemzéssel segítik a hibák feltárását. A problémák elhárításához ugyanis fontos az okok ismerete, meg kell érteni, hogy miért mozognak úgy a vevők a webshopban.
Lehet, csak ránéz valaki a weboldalra és pár másodperc alatt eldönti, hogy ronda, azért fordul vissza, de logikátlan felépítése, a túlzsúfolt tartalom is elijesztheti. A webdesign képviselői is színesítik az expo kínálatát, ugyanis tőlük megtudható, hogy a webáruház kinézete nem cél, hanem eszköz csupán.
Ha a kinézet a funkció rovására megy, akkor már nem segíti, hanem hátráltatja az eladást, nem váltja be a webshop a hozzáfűzött reményeket. A jó design segíti a pozitív első benyomás kialakulását, profizmust tükröz, megbízhatóságot sugall a vásárlás során.