Az irodaházakban szükség van egy olyan telefonközpontra, amely több mellékvonallal és akár több fővonallal is rendelkezik. A telefon központ használatával az alkalmazottak megfelelően tudnak kommunikálni egymással és az ügyfeleikkel is. A munka gördülékenysége miatt kiemelt fontossággal bír a megfelelő kommunikációs csatorna. A telefon központ használatával olyan lehetőséget próbálhatnak ki az ügyfelek, ami biztosítja számukra az egyszerű kezelést, és igény szerint a bővíthetőséget is. A telefonközpont az internetet fogja használni kommunikációra, így az alkalmazottak az internet segítségével telefonálhatnak. A havidíjak kedvezőek, így egy költséghatékony megoldást alkalmazhatnak az irodaházban. A telefon központ használatával testre szabható beállításokat kezelhetnek az ügyfelek, azaz bővíthetik a mellékvonalakat, számos telephely lesz képes egymással kommunikálni, valamint kedvezmény opciókat is választhatnak. Ha bármilyen probléma lépne fel a telefonközpont használatával kapcsolatban, akkor igénybe vehetik a huszonnégy órás HelpDesk szolgáltatását.