A TV meghatározó része életünknek, társadalmunknak. A műsorok, amelyekkel nap, mint nap találkozunk egész biztosan mindenkiben megmozgat valamit. Vannak, amelyeket kedvelünk, vannak, amelyekről csak azért beszélünk, mert épp nem nyerték el tetszésünket.
A műsorok gyártói függetlenül attól, hogy az melyik csatornán is kerül bemutatásra ezzel el is érik a célt, a szórakoztatás mellett napirenden vannak, mindenki beszél róluk, a média, a bulvár pedig csak emeli az érdeklődés szintjét.
A televíziós műsorok gyártása gyakorlatilag folyamatosan arra van kihegyezve, hogy szórakoztassa a közönséget, s nem feltétlen kell elvárni egy ilyen jellegű műsortól, hogy annak komoly kulturális vagy társadalmi üzenete legyen. S, ha meg figyeljük, a tendencia épp azon műsorok felé terelődik, ami a nézőt szórakoztatja. Ami segít a mindennapok forgatagát, a stresszt feloldani, nevetni, sírni vagy épp csak szórakozni, kizárva ezzel a külvilágot.
Természetesen felvetődik az ellenérv, hogy a műsorok gyártása során hol van az a határ, amit meg kell találni ahhoz, hogy egy műsor ne süllyedjen igénytelenségbe, rosszabb esetben ne legyen sértő, megalázó vagy épp erotikus jellegű.
A műsorok kreatív kitalálói természetesen minden korosztálynak, és társadalmi csoportnak azt adják, amire vágynak, ami szórakoztatja, nyílván egy más országban befutott műsor licensz megvásárlása az adott ország nézettségi tapasztalatai alapján történik. Ám még így is megtörténik, hogy egy külföldi országban sikeresen futott műsor, nálunk kudarcba fulladt, vagy épp a rosszul megválasztott stratégia vagy az érdektelenség miatt.
A gombamód szaporodó kereskedelmi csatornák ma már bő választékot nyújtanak nekünk, azoknak is, akik a komoly műsoroktól remélik a kikapcsolódást, és azoknak, akik csak egyszerűen szórakozni vágynak.
Portálunkon a kereskedelmi műsorokhoz kapcsolódó híreket jelenítünk meg az RTL Klub és csatornái berkeiből, az RTL II, Story4 stb. műsorok hátteréből. Elsősorban újdonságokról, frissen debütáló műsorokról, Magyarország legnézettebb csatornáiról.